Friday, September 27, 2013

♥♥♥ အခ်စ္ရဲ့ မယ္လုိဒီ♥♥♥

♥♥♥ အခ်စ္ရဲ့ မယ္လုိဒီ♥♥♥


ေခြ်ကာခ် ေၾကြခါက်ရဲ့တဲ့အျဖစ္
ပြင့္ဖတ္ေတြ ေလယူယိမ္းေတာ့
ရင္ထဲက မာန္မာနေတြ
တစ္ျဖဳတ္ျဖဳတ္ေၾကြခဲ့ရတယ္။

သံစဥ္ခ်ိဴတဲ့ အခ်စ္ေတြ
ဆက္လက္ရွင္သန္ဖုိ ့
အကာကြယ္မဲ့တဲ့
ယုံၾကည္ခ်က္ကုိ ထာ၀ရဆုပ္ကုိင္ခြင့္ျပဳပါ။

ပစၥဳပန္ တည့္တည့္မွာ
အငုိမ်က္လုံးေတြ ကသီခ်င္းဆုိတယ္
ပင့္သက္တစ္ခ်က္ေ၀တုိင္း
ရင္ဘတ္အနာေတြ တစ္ဆစ္ဆစ္ပါပဲ။

ဒါေပမဲ့ေလ..
ရင္ဘတ္ခ်င္း အျငိမွာ
အခ်စ္ေတြ ျပံဳးေနၾကတယ္
မာယာမပါတဲ့ အလြမ္းေတြကေတာ့
အခန္းက်ဥ္းထဲ ပိတ္ေမွာင္က်ပ္
ငုိပြဲေတြ ဆင္ေနခဲ့ၾကတယ္။

ဘယ္လုိပံဲျဖစ္ျဖစ္ေပ့ါခ်စ္သူ.
တစ္သက္မွာတစ္ခါခ်စ္တဲ့အခ်စ္က
အလြမ္းေတြကုိ စီရီခ်ိတ္ဆြဲရတာ
က်မရင္ဘတ္ၾကီး ဖတ္ဖတ္ေမာကုိေမာလုိ ့။

က်မနားမွာ ျငိမ္းခ်မ္းျခင္းေတြရွိတယ္
က်မနားမွာ အရည္လဲ့မ်က္၀န္းတစ္စုံရွိတယ္
က်မနားမွာ အခ်စ္ရဲ့ မယ္လုိဒီေတြ သံစဥ္ညိွ ေနတယ္
က်မနားမွာ ႏွလုံးသားအတုေတြ ခုိးခုိးျပီးျပံဳးေနတယ္

က်မနားမွာ..က်မနားမွာေပါ့
အလြမ္းမသိ အခ်စ္မရွိတဲ့ လူသားတစ္ေယာက္
အဆုံးမသတ္တဲ့ အလြမ္းခရီးနဲ ့အတူ
အခ်စ္မယ္လုိဒီကုိ အစကေန ျပန္ဖတ္လုိ ့ေနခဲ့တယ္။

♥♥♥ကဗ်ာရိပ္♥♥♥
စက္တင္ဘာလ၊ ၁၅ရက္၊၂၀၁၃

0 ခုျပန္လည္ေျပာဆိုထားသည္။:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ဒီဇိုင္း:

Free Blog Templates